Yhdistys ja jäsenyys

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Kirkkonummen yhdistyksen tarkoituksena on edistää Kirkkonummella lasten, nuorten ja lapsiperheiden perusturvallisuutta, hyvinvointia ja tervettä kehitystä. Haluamme tuoda yhteen lapsiperheitä ja vahvistaa avointa kansalaistoimintaa. Toimimme voimavarojemme mukaan vapaaehtoisvoimin.

MLL Kirkkonummen toiminnassa mukana olevat ovat tavallisia vanhempia ja aikuisia, jotka haluavat tehdä mielekästä ja tärkeää vapaaehtoistyötä. Ajatuksenamme on toimia lasten ja heidän perheidensä kanssa yhdessä arjessa sekä tukea turvallista ja tasapainoista lapsuutta. Yhdistyksessä toimii vapaaehtoistyössä hallitus sekä perhekahviloiden vetäjät.

Osallistumme erilaisiin tapahtumiin ja tempauksiin. Olemme osallistuneet mm. Kirkkonummi-päiville ja Hyvä Joulumieli-keräykseen.

Toimintamme perustuu MLL:n toimintaperiaatteisiin ja arvoihin, joissa korostuu tekemisen ilo. Onni löytyy arjesta  -  tule mukaan!